Пошуковий запит: (<.>A=Майборода Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Телишевська Л. І. Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Л. І. Телишевська, Т. А. Майборода, К. С. Підвальна // Економіка промисловості. - 2011. - № 4. - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_4_32
|
2. |
Майборода Т. О. Проблема формування у вчителів інформаційно-комунікаційної компетентності [Електронний ресурс] / Т. О. Майборода // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 323-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_37 Розглянуто поняття інформаційно-комунікаційної технології, інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя в контексті освітнього процесу. Визначено та охарактеризовано основні складові структруи інформаційно-комунікаційних технологій; обгрунтовано необхідність взаємодії та розвитку всіх чинників інформатизації педагогічного процесу.Рассмотрены понятия информационно-коммуникационной технологии, информационно-коммуникационной компетентности учителя в контексте образовательного процесса. Автор обращает внимание на проблему процесса формирования ИК-компетентностей учителей и внедрения инновационных технических средств обучения в общеобразовательных учреждениях современности. The use of ICT is fundamentally changing the role and place of the teacher in the learning process. At the stage of rapid development of the information education sector, there is the problem between the advancing development of information technology and its slow introduction into the teacher’s practice.
|
3. |
Майборода Т. Особливості організації науково-методичної роботи в Академії дитячої творчості [Електронний ресурс] / Т. Майборода // Рідна школа. - 2015. - № 4. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_4_11
|
4. |
Майборода Т. М. Аналіз сучасного стану державного регулювання галузі освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Майборода // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2019. - № 1. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2019_1_4 Досліджено основні напрямки реформи галузі освіти внаслідок дії механізму державного регулювання, проголошені Міністерством освіти і науки України на середньостроковий період. Проаналізовано основні тенденції, що склалися в освітньому секторі за останні роки, а саме щодо зміни кількості та складу учнів/студентів у дошкільних, загальноосвітніх, професійних (професійно-технічних) та вищих навчальних закладах, а також ситуацію щодо їх фінансування. Наявні тенденції відображують основні зміни внаслідок державного регулювання системи освіти, що уже виявляються в 2017 році та підкреслюють основні недоліки, на рішення яких мають бути спрямовані подальші кроки уряду.
|
5. |
Майборода Т. М. Особливості регулювання освітньої сфери в системі національного господарства [Електронний ресурс] / Т. М. Майборода // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 30–40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2019_2_4
|
6. |
Васильєва Т. А. Особливості державного регулювання галузі освіти в контексті формування соціальної держави [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, А. С. Воронцова, Т. М. Майборода // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28(4)__3
|
7. |
Васильєва Т. А. Основні тенденції в державному регулюванні інвестиційного забезпечення системи освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, А. С. Воронцова, Т. М. Майборода. // Ефективна економіка. - 2017. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_8_9
|
8. |
Майборода Т. М. Теоретичні підходи до аналізу основних інструментів державного регулювання освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Майборода // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 368-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2018_4_37
|